nedeľa, 4 decembra, 2022
spot_img
ÚvodNezaradenéMichail Kovaľčuk: V boji za svoju budúcnosť zatiaľ prehrávame s Amerikou

Michail Kovaľčuk: V boji za svoju budúcnosť zatiaľ prehrávame s Amerikou

Túžbou vládnucich elít je vyšľachtiť nový poddruh. Z človeka rozumného (homo sapiens)  sa má stať človek služobný (homo servus).

25. augusta 2020 sa v podmoskovskej oblasti „Patriot“ v rámci Medzinárodného vojensko-technologického fóra „Armáda 2020“ konal okrúhly stôl na tému „Psychologická obrana. Bitka o históriu – bitka za budúcnosť“. V diskusii vystúpil aj prezident Kurčatovského inštitútu Michail Valentinovič Kovaľčuk a my vám prinášame prepis jeho vystúpenia.

Ekonomika a tým pádom aj politika od samého počiatku rozvoja civilizácie bola determinovaná úrovňou rozvoja technológií.

A  chcem vám povedať, že dnes na základe faktov možno konštatovať, že úroveň vedy sa dostala do stavu, kedy sme sa opovážili vkročiť do oblasti, ktorá mala ostať výlučne doménou Boha.

V súčasnosti sa spolu ocitáme v podmienkach reálnej vojny. Etapu tejto vojny som nazval hybridne studenou predvojnou.

V tejto predvojne je vybratý cieľový štát, v tomto prípade sme to my (Rusi). Útoky sa vedú vo všetkých sférach: vzdelávanie, kultúra, veda, ekonomika, obrana a bezpečnosť.

Táto predvojna práve teraz prebieha a my v nej veru nevyhrávame. Táto predetapa je predprípravou druhej etapy tejto vojny – procesu priameho zotročenia.

Podstata procesu spočíva v tomto: Dnes proces klasickej silovej kolonizácie a ovládnutia nahradilo zotročenie technologické. To, čo ste niekedy získali prostredníctvom vojenskej sily, dnes dosiahnete pomocou technológie.

Jednoduchý príklad je internet. Čo je to internet? Je to digitálny gulag v čistej podobe. Pretože ak predtým ľudí chytali a naháňali za ostnatý drôt kde ich strážili, do moderného gulagu všetci tí ľudia prišli sami. Oni sami vstúpili do tohto digitálneho gulagu a veľmi pohodlne sa im v ňom žije.

Človeku vysvetlili, že všetko je napísané na Wikipédii, učiť sa nie je potrebné, všetko je na internete a ďalej už budujeme spoločnosť z ľudí, ktorým je možné „odrezať hlavu“ jednoduchým spôsobom  – zapnutím vypínača. To je všetko, vec je tým vybavená.

Druhá záležitosť je kognitívna.

Čo je to farebná revolúcia? Je to použitie kognitívnych technológií za účelom riadenia kolektívneho vedomia spoločnosti.

Čo treba urobiť ako prvé? Zmagoriť (v origináli: oдурачить)  ľudí. Úplne zjednodušiť náš školský systém do podoby ukončenia vzdelania unifikovanou štátnou skúškou, kde ste skúšaní vo forme testov, to znamená mentálne vás obmedziť na maximum, potom rozdať iPhony a uviesť do činnosti satelit.

Čeliť sa tomu dá veľmi jednoduchým spôsobom – vypínačom. Vypnete (satelit) a je po všetkom, nič z toho nepracuje.

To, čo som schematicky a v hrubých rysoch naznačil vyzerá ako fašizmus, no my si musíme uvedomiť, že toto je ideológia súčasného sveta, ideológia našich drahých zahraničných kolegov a partnerov.

Ako funguje svet?

Po rozpade prvotnopospolnej spoločnosti sa objavili otrokári. Bolo ich veľmi málo, všetci ostatní boli otrokmi. Otroci pracovali na úzku riadiacu vrstvu. Tento systém sa neudržal, vystriedal ho feudalizmus. Vládnuca vrstva bola tu nútená podeliť sa s časťou životných výdobytkov aj s ostatnými. No ani tento systém sa neudržal. Prišiel kapitalizmus. Kapitalista sa musel s bývalým otrokom podeliť do tej miery, aby si ten mohol kúpiť malý byt, malé auto a dovolenku v Turecku. Prečo? Pretože po fyzickej stránke bývalí otroci boli takými istými ľuďmi ako patricijovia a otrokári, ktorí:

  1. sa nekontrolovane rozmnožovali
  2. potrebovali jesť
  3. sa u nich vyvíjalo sebauvedomovanie ( príkladom z otrokárskeho zriadenia je Spartakus)

Preto túžba elít riadiacich tento svet bola vždy nasledovná – vychovať z človeka rozumného (homo sapiens)  nejaký poddruh človeka služobného (homo servus), ktorý by disponoval ohraničeným stupňom sebauvedomenia a tak ďalej.

Tu si uvedomujeme jednu vec. Keď Hitlerovci napadli  ZSSR, čo chceli? Chceli uskutočniť prostú vec: ovládnuť zdroje, zdravých mužov nahnali na ťažké práce do Nemecka a zdravé ženy nechali rodiť ďalších zdravých robotníkov. Ostatných spaľovali v peci. Robili to podľa určitého princípu, ktorý si zvolili. Vidíme tu jednoduchý model.

A dnes sa prvý krát v histórii ľudstva objavila technologická možnosť vyšľachtiť „človeka služobného“. Dnes je možné pomocou zásahu do genetiky formovať množstvo a kvalitu ľudí podľa toho, ako potrebujete. Toto sa dnes stalo technologicky možným, je to fakt.

A teraz vám hovorím: v tomto my prehrávame.

Čo by sme sa mali naučiť od Američanov? Oni konajú v dlhodobej perspektíve.

Keď sa skončila Veľká vlastenecká vojna, my sme spievali a tancovali, no v Amerika dvaja bratia Dullesovci  – jeden zakladateľ a riaditeľ CIA, druhý minister zahraničných vecí s finančnou podporou Rockefellera (ktorý nedávno zomrel so siedmym srdcom) – začali to, s čím sa my dnes musíme zaoberať.

Oni založili World Health Organization  – Svetovú zdravotnícku organizáciu a nezaložili ju preto, aby liečili ľudí, ale aby nad nimi získali kontrolu, kontrolu nad stavom zdravia celého sveta! S cieľom vplývať na zdravie pomocou vakcín a podobne.

WHO bola založená za peniaze Rockefellera a jeho najbližší spolupracovník a priateľ Brock Chisholm sa stal jej prvým prezidentom.

Pripomeňme si jeho citát: „Na to, aby sme dosiahli svetovú nadvládu, je nevyhnutné vypudiť z vedomia ľudí ich individualitu, ich naviazanosť k rodinným tradíciám, vlastenectvo, náboženské dogmy… treba zničiť pochopenie pojmov pravdy a lži, ktoré tvoria základ výchovy dieťaťa, nahradiť vieru a skúsenosti starších racionálnym myslením – to sú vzdialené ciele… ktoré potrebujeme dosiahnuť v ľudskom správaní.

Citované slová sú z memoranda z roku 1948!

Potom tu máme ukážku z memoranda národnej bezpečnosti USA z roku 1974: „  Z hľadiska obhajoby ekonomických záujmov USA je veľmi vážna politika v oblasti populačného rastu národov.  …je potrebné vytvoriť sociálne a psychologické predpoklady  pre zníženie pôrodnosti spôsobené akoby prírodnými okolnosťami.   …Musíme sa pousilovať, aby naša činnosť nebola rozvojovými štátmi vnímaná ako politika vyspelého štátu nasmerovaná proti ním“.

A hneď na to bol na trh uvedený časopis PlayBoy, ktorý začal ničiť morálku.

Nuž a nimi vtedy plánovaná budúcnosť je teraz tu. A stav je taký, že my zatiaľ zápas za svoju vlastnú budúcnosť prehrávame.

Pozrite sa, ako to všetko dnes funguje. To najhlavnejšie: je potrebné narušiť systém základných morálnych princípov a nahradiť ich alternatívnymi všeľudskými morálnymi normami. A toto prebieha všade. Ak narušíte základný systém, človek ako jednotlivec ostáva bezradným. A pritom forsírujete absolutizáciu slobody osobnosti.

Je to veľmi jednoduché, vidíme to všade. „Deti sú dôležitejšie než rodičia“ – to znamená, že sa ničí autorita. Absolútna sloboda osobnosti je kladivom, ktorým sa likviduje suverenita štátu. A štát to je v skutočnosti jediný nástroj a inštitúcia, ktorá môže naozaj zabezpečiť práva týchto osobností a ich slobodu.

A teraz  ako následok zničenia suverénneho štátu dochádza k tomu, že sa organizovaná civilizovaná spoločnosť ľudí chránených štátom stáva súborom ľahko ovládateľných jednotlivcov alebo stádom.

Hľa, k čomu to vedie. A ďalej si s tým sami robte čo chcete.

Paralelne s tým dochádza k poklesu pôrodnosti  pomocou toho, že sa v masovom meradle nanúti spoločnosti predstava, ktorá popiera prirodzený pôvod ľudského života – ako napríklad LGBT, childfree family a podobne. Fakticky,  technologická základňa vytvorenia služobných ľudí a zabezpečenia ich uvedenia do života je výsledkom konvergentných technológií.

To tu už dávno prebehlo, toto je náš oneskorený pohľad dozadu. Lenže my potrebujeme sami určovať trendy v reálnom čase, ak chceme prežiť ako veľký štát, akým sme doteraz vždy boli.

Preklad z ruského jazyka: Tibor Korečko

image_printTlačiť článok
- Podporte nás -

PRIDAJTE SVOJ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Najčítanejšie články na webe

Najčítanejšie články za týždeň